Marketingprofil til Finobo
Finobos vigtigste opgave er at hjælpe dig trygt og sikkert i mål med dine økonomiske drømme. De hjælper dig med at se igennem et kompliceret og ofte uoverskueligt bankmarked, så du får fuldt overblik over dine unikke privatøkonomiske muligheder. Ofte er dine økonomiske drømme meget tættere på, end du går og tror.
I dag går forbrugere typisk i banken eller på nettet, når de har brug for økonomisk sparring. Men Finobo tror på, at vejen til mere økonomisk frihed er uvildig, hvormed du har en finansiel ekspert på din side helt fra dine økonomiske drømme til plan til mål. Derfor skaber de en forbrugerkultur, hvor beslutninger om bolig og privatøkonomi træffes ved hjælp af uvildig finansiel rådgivning.
Der er i øjeblikket 33 ansatte spredt over deres tre kontorer i Aarhus, Vejle og Odense, hvor Aarhus er deres hovedkontor, hvor du også vil have din daglige gang. Du bliver en del af digital-afdelingen, som dækker over både marketing, IT og udvikling, som alle arbejder tæt sammen.
Finobo er ret åbne ift. dine kvalifikationer og derfor ligeledes arbejdsopgaver.
Det kunne både være kommunikation og copywriting, UX/UI, performance marketing, grafisk design etc.
Det vigtigste for er, at du taler flydende dansk og selv evner at tage fat, finde opgaver og har drive og ambition til at forme sin egen rolle.
De er åbne overfor både nyuddannede og erfarne kandidater , så hvis du finder ovenstående interessant, så er denne mulighed måske noget for dig.
Dette er et 10 ugers Talentforløb, hvor du deltager i workshops og får sparring sideløbende med tiden i virksomheden. Læs mere om indeholdet her.
Upload dit CV her for at komme i betragtning til et Talentforløb.

